MEETINGNIEUWS Peoples Chantal Stuart Marco ten Hoor Efficiënt leren netwerken met meetSUE BUSINESS Amsterdam Quality Bookings (AQB) heeft haar team uitgebreid. Sinds 5 december 2011 vervult Chantal Stuart de rol van account manager. Ze gaat zich vooral bezighouden met het actief onderhouden en uitbreiden van de klantenportefeuille. < WTC Expo in Leeuwarden heeft een nieuwe commercieel directeur aangesteld. Marco ten Hoor wordt per 1 februari 2012 verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van het vergader- en congrescentrum en de beurzen en evenementen in het WTC Expo. Ten Hoor was de laatste zeven jaar werkzaam als general manager Learning Companies van Stenden Hogeschool in Leeuwarden. Daarvoor had commerciële functies bij onder andere Amsterdam RAI en het Stadhouderlijk Hof in Leeuwarden. < Jacqueline Verschoor Jacqueline Verschoor versterkt sinds november het horeca- en evenemententeam van het Chassé Theater in Breda. Hiervoor was ze onder andere freelance organisator van evenementen en free publicity campagnes onder de naam ‘PS: Verschoor projectsupport’. < Annemarie Timmer Incentive Europe heeft Annemarie Timmer aangesteld als sales & marketing manager. Timmer is al meer dan twintig jaar werkzaam in de branche. Ze vervulde hiervoor bij Club Med de rol van manager Club Med Business en werkte daarvoor bij Advanced Travel Partner. Timmer is tevens bestuurslid van de Nederlandse Chapter van SITE (Society of Incentive Travel Executives). 44|QM WINTER 2011 Het netwerkplatform meetSue biedt begeleiding aan bij het netwerken. Haar coaches helpen bij het in kaart brengen van relevante netwerkbijeenkomsten en bij het contact leggen met de juiste personen. Ook bieden ze persoonlijke begeleiding tijdens een bezoek aan een netwerkbijeenkomst. De coaches van meetSUE zijn ervaren netwerkers, die de kunst beheersen om optimaal gebruik te maken van een netwerk. Daarnaast weten zij als geen ander hoe een netwerk efficiënt uitgebreid kan worden, terwijl het netwerken tegelijkertijd ontspannen en leuk blijft. Robert Greene, oprichter van meetSue: “Efficiënt netwerken kun je leren. Bij de één gaat het vanzelf, terwijl het bij de ander een leerproces is. Als ervaren netwerkers kunnen wij helpen het bestaande netwerk optimaal in te zetten en uit te breiden. Daarnaast adviseren wij aan de hand van de wensen en doelstellingen van de betreffende cliënt welke netwerkbijeenkomsten bij hem of haar passen. We bezoeken samen een bijeenkomst om in de praktijk te laten zien hoe je het netwerken het beste kunt aanpakken. Uit ervaring van de door onszelf georganiseerde netwerkbijeenkomsten weten wij dat er veel behoefte is aan dergelijke begeleiding.” < www.meetsue.org Partnership Meetingselect, AirPlus en MobileXpense Meetingselect, AirPlus International en MobileXpense gaan samenwerken om het hun klanten op het gebied van meeting management zo makkelijk mogelijk te maken. Judith huisman van Meetingselect: “Wij zijn constant op zoek naar mogelijkheden om onze klanten te ondersteunen in het totale proces rondom meetings. Door deze partnership voorzien wij onze klanten van een oplossing die het gehele meeting management proces eenvoudiger en transparanter maakt. Daarnaast stelt het hen in staat om de kosten beter te managen. In combinatie met onze hotelreserveringstool ‘Hotelselect’ kunnen onze klanten zo interessante besparingen realiseren.” “AirPlus International is expert als het gaat om het afrekenen van zakelijke reiskosten”, aldus Lian Wolfs, directeur Benelux van AirPlus International. “Door de samenwerking met Meetingselect kunnen wij nu ook onze betalingsoplossingen in het veld van meeting- en eventmanagement aanbieden. Het gaat hierbij niet alleen om het betalen, maar vooral om het creëren van inzicht en transparantie in de kosten voor onze klanten.” De toegevoegde waarde voor zakelijke gebruikers ontstaat doordat het hele proces gestroomlijnd en geautomatiseerd wordt. In het systeem is tevens een innovatieve betalingsoplossing geïntegreerd, waardoor alle kosten rondom meetings & events eenvoudig gemanaged kunnen worden. huisman: “Bedrijven kunnen dus veel eenvoudiger meetings plannen, vergader- en eventlocaties selecteren, betalen en de kosten beheren.” < www.meetingselect.nl Pagina 43

Pagina 45

Voor catalogi, online brochures en boeken zie het Online Touch beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een e-commerce shop in uw brochures.

QM winter 2011 Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication