Over zorgbehoefte en beddengoed van Eén ding hebben congrescentrum De Werelt in Lunteren en Hotel Golden Tulip Val Monte gemeen. Beide liggen in een prachtige omgeving. Daarover waren Sylvia Coppoolse, sales manager De Werelt, en Ingrid Thoonen, marketing & sales manager Val Monte, het eens toen zij een kijkje in elkaars bedrijf namen. Welke verschillen en overeenkomsten vielen hen nog meer op? C 40|QM ZOMER 2012 parachutestof Sylvia Coppoolse en Ingrid Thoonen ongrescentrum De Werelt ligt schitterend te midden van de bossen van Lunteren. Een oase van rust waar de vogels niet overstemd worden door het geluid van verkeer. Wie even de bewoonde wereld op wil zoeken, kan in het dorp Lunteren prima terecht voor winkels en restaurants. In de ruime ontvangsthal van De Werelt ontvangt Sylvia Coppoolse haar ‘concullega’ Ingrid Thoonen van Golden Tulip Val Monte. Gezeten in de gezellige, modern ingerichte lounge vertelt sales manager Coppoolse over de bijzondere achtergrond van De Werelt. “Wij behoren tot een stichting die vakanties organiseert voor mensen met een zorgbehoefte. Vanaf de derde week juni tot september zijn wij alleen voor deze gasten geopend. De overige maanden zijn we helemaal gericht op de zakelijke markt en zijn we beschikbaar voor congressen, workshops, trainingen en beurzen. Met de commerciële verdiensten houden we de vakanties betaalbaar.” Verrassende constructie Deze verrassende constructie roept bij Ingrid Thoonen verschillende vragen op:”Wat bijzonder! Hoe maken jullie een locatie geschikt voor twee zulke verschillende doelgroepen? Bijvoorbeeld de kamers?” Pagina 39

Pagina 41

Scoor meer met een e-commerce shop in uw uitgaven. Velen gingen u voor en publiceerden relatiemagazines online.

QM zomer 2012 Lees publicatie 3Home


You need flash player to view this online publication