MEETINGNIEUWS Peoples Jeroen de Hooge BUSINESS BCD Travel heeft Jeroen de Hooge per 16 juli aangesteld als Head of Sales Nederland. Als hoofd van een vierkoppig team zal hij actief zijn medewerkers gaan coachen met het doel een commerciële groei van BCD Travel op de Nederlandse markt te verwezenlijken. De afgelopen zeven jaar werkte De Hooge als sales manager voor Fletcher Hotels in Vianen. < Meeting info overal plakken en snel verwisselen Stick-on Frame is een nieuw product van Creator Meeting Support. Deze informatiehouder kunt u op elke vlakke ondergrond plakken en u kunt de inhoud op ieder moment aanpassen. Meeting informatie, programma wijzigingen, welkomst teksten, alles is eenvoudig in te voegen door de magnetische sluiting van het frame. Het kader is zelfklevend op elke gladde en schone ondergrond en is zonder lijmresten te verwijderen. Deuren, ramen, gladde muren, tafels en soms zelfs stoelen kunnen eenvoudig gepersonaliseerd worden. Het ingevoegde document is langs beide zijden zichtbaar. Stick-on Frame is eenvoudig in gebruik. Verwijder de beschermfolie aan de achterzijde; plak het kader op de gewenste plek; open de magneetsluiting en voeg een document in. Verplaats het kader indien gewenst. Dit product is verkrijgbaar is diverse maten (A3, A4, A5, A6) en in diverse kleuren. Stick-on Frame kan ook als whiteboard gebruikt worden. < Drie nieuwe bestuursleden voor GMIC-NL Het Nederlandse chapter van de Green Meetings Industry Council is versterkt met drie nieuwe bestuursleden: Gerrit Heijkoop, Marieke Hoogenberg en Mark Overink. GMIC is een internationale non-profit organisatie die zich tot doel stelt om haar leden (organisatoren, planners, accommodaties en toeleveranciers) van educatie en informatie op het gebied van duurzaamheid te voorzien. Nieuw bestuurslid Gerrit Heijkoop is Executive partner bij HCIBS, Marieke Hoogenberg is Sales consultant & trainer bij Duurzame Hotels Nederland & The Sustainable Step en Mark Overink is Senior Accountmanager bij DNA Events/MCI Group.< 42|QM HERFST 2012 Jörgen Raymann geeft les in hospitality Jörgen Raymann gaf vlak voor de start van de Uitmarkt een ‘boost-sessie’ aan de vrijwilligers, waarin hij de fijne kneepjes van hospitality uitlegde. Dit op initiatief van Mercure hotels, die eerder al 50 ROC-studenten trainde om bezoekers van de Uitmarkt te informeren en te begeleiden. De Uitmarkt wil hiermee de ontvangst van de vele bezoekers en de beleving van het festival naar een hoger plan brengen. De traditionele aftrap van het landelijke culturele seizoen was dit jaar op 24, 25 en 26 augustus op het Museumplein en Leidseplein in Amsterdam. Sinds vorig jaar is Mercure hotels een van de sponsors van de Uitmarkt met een eigen theatertent - het Mercure hotels Paviljoen - op het Museumplein. Op aanraden van Mercure hotels werd contact gelegd met het ROC Amsterdam. Dit resulteerde voor de Uitmarkt van 2012 in een tweedaagse training van 50 ROC-studenten van de studierichting Hotelschool & Horeca op de Académie Accor, het opleidingsinstituut van Accor, de hotelgroep waartoe Mercure behoort. < Pagina 41

Pagina 43

Interactieve internet relatiemagazine, deze pdf of reclamefolder is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online zetten van web onderzoeksrapporten.

QM Herfst 2012 Lees publicatie 4Home


You need flash player to view this online publication